Monweirdo'S
Follow Dashboard
Read This :')
29.7.12 | 0Superstar (s)!




Hi :) I'm so sorry. You didn't know me very well, yet. But heyyy. You almost there.. Sorry for being rude.. Sorry for avoiding myself from you.. You tahukan I tengah ada masalah and I tahu, tak sepatutnya you kena tempiasnya and memang sepatutnya I share kat you as you are my boyfriend. I tried okay but I failed!! I cuba taknak terlepas kan kemarahan I kat you. I cuba control emo I but........ and I cuba luah kan kat you tapi tk boleh!! Once I cuba start share dgn you, I sebak! I can't stop crying! Tapi you tak berapa dengar suara I sbb I tengah nangis, So I nak buat mcm mana? I can't control my tears and emosion. Sama je you takkan dengar apa I cakap. You suruh I cerita malam, you faham kan I ada roommate? I can't being selfish conquer bilik tu sorang-2. You suruh I cerita kat luar, sama je satu rumah akan tahu I tengah nangis and you know I tak suka nangis depan kawan-kawan I and I cuma akan nangis depan orang-2 tertentu and one of them is You! You knew it right?! Maybe you kata I ego tinggi and langsung tak nak baik kan relay kita :') You salah manja. I just tknk you tak jadi diri you sendiri. You pendam, I pendam, benda akan jadi awkward and masing-masing akan terasa 'Kita Tak Macam Dulu Lagi' :') I sayang sangat you. I sayang relay kita and I want we're being like we used to. So manja, over gedik, you marah I gelak, i marah you merajuk. I sedih you pujuk.You sorang I teman. I really miss the old us ! 

Sorry buat you marah. Sorry buat you kecik hati. Sorry buat you sakit hati. Sorry buat you rasa sunyi. Sorry tak ada untuk you time you perlukan I. Sorry tinggalkan you sensorang. Sorry for making tears. Sorry for not being a good girlfriend for you. Sorry for making you waiting. Sorry for this misunderstand.  I just wanna say,I really sorry for everything. 

Just so you know:
I tak pernah rasa bosan dengan you. 
I tak  pernah sikit pun terfikir nak tinggalkan you. 
I tak pernah menyesal kenal you. 
I tak pernah berubah perasaan untuk you. 
I tak pernah berhenti rindu you.. 

You tahu, I cuma ada you kan B? My one. And only :'* and heyy, you belum pernah gagal jadi boyfriend yang baik untuk I and I percaya you akan jadi the best boyfriend I ever had! I'm glad I found you :') I need your shoulder and your sweet tightly hug B. Will you still be there for me after all this happened? I do scared of losing you :'/  Hmm I love you tau ! I love you till death ! em. I should stop now :') *flying kiss*

Nur Amalina Nadiah :)


Older Post | Newer Post
★ ★ ★ ★ ★


IT'S MONWEIRDO :)

Fall in love to, AanPatrick

AMALINA NADIAH


READ OWNER LOVE FRIENDS


♥ ♥ ♥ ♥ ♥



The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : Monweirdo

I LOVE YOU AS YOU LOVE ME!